קמפיין טלוויזיה חדש ליחידת המאפה של עלית

יחידת המאפה של עלית עולה בקמפיין חדש מבית היוצר של ג. יפית, לרגל ההשקה של סדרת עוגיות עלית במראה החדש, תחת הקונספט המשדר את שמחת החיים והטעם בעולם המאפה. הקמפיין יעלה לאוויר שבוע הבא, בערוצים 2 ו- 10 למשך שבועיים ויככבו בו ג. יפית והשחקניות אורנה קלצ'קי ושרית שי. היקף ההשקעה בקמפיין 1.5 מיליון ₪.



עוגיות עלית החדשות מחליפות את סדרת העוגיות "האדומה" והאהובה, והן ישווקו מעתה באריזת קרטון מלבנית, צבעונית שעושה חשק לקחת אותה מהמדף.


במגוון 4 טעמים נפלאים של עוגיות בטעם ביתי ומשובח: עוגיות מיני פקאן, עוגיות בטעם חמאה עם אגוזים, עוגיות בטעם שוקולד תפוז, עוגיות בטעם קרמל.



יחידת המאפה של עלית איחדה בשנה האחרונה את מותגי המאפה תחת מותג "עלית" מתוך עוצמה ומתוך רצון לתת לצרכן מגוון פתרונות איכותיים שיענו על צרכיו. יחידת המאפה תמשיך לפתח מוצרים חדשים ולהפתיע את הצרכן במגוון מוצרים טעימים ואיכותיים.


אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל