קמפיין ישן חדש: "יש מכבי יש חברים" והם נמצאים בפייסבוק

לאחר ההשקה המוצלחת של בירה מכבי החדשה, העשירה יותר בטעם ובאחוזי אלכוהול, תעלה חברת טמפו קמפיין חדש המכיל סידרה של סרטונים הומוריסטים המציגים חוויות של "חברות גברית" תחת הסיסמא הבלתי מתכלה "יש מכבי יש חברים".



בעידן של היום החברים נמצאים בפייסבוק. טמפו יצרנית מכבי פיתחה במשותף עם מחלקת האינטראקטיב של מקאן אפליקציית פייסבוק המשתמשת בפלטפורמה של "top friends" בה כל אחד מהגולשים יוכל להתקין את האפליקציה אצלו בדף הבית, להשתמש בה על מנת לבחור את ששת חבריו הקרובים ביותר, וגם לקבל שישית בירה מכבי במחיר שקל לבקבוק.



לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת האלכוהול בטמפו "יותר קל לשדרג טעם מסיסמה מנצחת. "יש מכבי יש חברים" הוכיח את עצמו ושמר על כוחו מאז השקת הבירה לראשונה. באמצעות הקמפיין החדש והחיבור לרשת החברתית, ננסה להביא את הערכים של מכבי לעולם החדש שבו חברויות נרקמות ברשת".



לדברי צוקרמן "המטרה היא גם ליצור מעורבות גבוהה באפליקציה וגם לייצר התנסות בבירה החדשה שרבים ממשתמשי הפייסבוק עדיין לא התנסו בה".



בירה מכבי, אשר לה קהל לקוחות ותיק ונאמן, שומרת על נתח שוק קבוע, וכיום עומדת על 13%. מכבי נחשבת לבירת הייצוא מספר 1 בישראל. מטרת הקמפיין להרחיב את קהל המשתמשים, להכיר אותו לדור הצעיר יותר ולהוביל אותו לטעימה הראשונה.



הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של 3 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)