קמפיין לאפסון בעידן קופיקס

המהפיכה עליה הכריזה חברת אפסון, לא מכבר, ששינתה את הדרך בה המשתמשים הביתיים והעסקיים, מדפיסים עבודות לבית הספר, ניירת עסקית, מצגות ותמונות, עולה כעת גם לקמפיין רדיופוני. עם מסר קצר וקליט: "רק אגורה לדף מודפס", יוצאת החברה לקמפיין פרסומי ארצי ברדיו שיכלול ג'ינגלים בתחנות 90fm אמצע הדרך, 101fm ירושלים, 107.5fm חיפה, 97fm דרום, 102fm ת"א ו-ECO99fm.



מאחורי המהפיכה, מסבירה ענבר עיני, מנהלת השיווק והתקשורת של אפסון ישראל, נמצאת טכנולוגיה פשוטה בבסיסה, אך עם זאת מהפכנית בגישה: את מחסניות הדיו המקובלות בתעשייה (והמאוד יקרות) מחליפה מערכת מיכלי דיו בקיבולת גבוהה הניתנת למילוי חוזר. השימוש במערכות מכלי דיו בקיבולת גבוהה ותגיות תמחור חדשות – אגורה להדפסת עמוד – מבטיח עלות נמוכה משמעותית לכל דף מודפס, בשילוב עם הדפסות בכמויות בלתי נתפסות כיום, בלי הצורך לרוץ ולהצטייד בדרך במחסניות דיו. "בבסיס החדשנות שלנו בקו המדפסות החדש יש שלל פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים, אבל, מדובר, ללא ספק, בחדשנות צרכנית בבסיסה. בעידן שבו קופיקס מנגישה קפה ומזון לקהל הרחב ושוברת את מונופולי רשתות הקפה, אנו באפסון מנגישים את ההדפסה הביתית והעסקית והופכים אותה לזמינה יותר מאי פעם. איתנו לא צריך לחשוב יותר לפני שלוחצים על ה-Print…".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)