קמפיין לפריניר עולה באמצעות משרד הפרסום KDA

חברת פריניר – בעלת מפעל העגבניות מהגדולים בישראל, מעלה לאוויר קמפיין פרסומי ארצי חדש תחת המסר "מתחשק לי לבשל, מתחשק לי לאכול, פריניר.", היקף הקמפיין מוערך ב- 2 מיליון ₪ . הקמפיין באמצעות משרד הפרסום KDA , יעלה ביום א' (11/11 ) בטלוויזיה בערוצים 2,10,ו-24 וישודר במשך 3 שבועות כשבמרכזו המטבח הישראלי שבו משפחות ישראליות המבשלות את המנות האהובות עליהן.



הקונספט הנבחר מדגיש את חדוות הבישול במטבח הישראלי . כאשר "כוכב" הפרסומת הנו מוצר הדגל, רסק העגבניות של פריניר ,שמשמש בסיס למגוון רחב של תבשילים כגון: שקשוקה, פיצה, פסטה וממולאים .




קמפיין הפרסום רחב ההיקף של פריניר הנו חלק מתהליך אסטרטגי אותו מובילה החברה בימים אלו הכולל גם מיתוג מחדש- ריענון הלוגו ואריזות המוצרים, מיתוג רכבי ההפצה, יחסי ציבור, כניסה לקטגוריות חדשות- מלפפונים וזיתים והשקתו של אתר אינטרנט חדש.



יפתח קרן, מנכ"ל פריניר, מסר: "בקמפיין הפרסומי שאנו מעלים בחרנו להדגיש את חדוות הבישול ולהישאר נאמנים למה שמתרחש בכל מטבח בישראל . ממחקרים שערכנו עולה כי רסק העגבניות של פריניר נמצא כמעט בכל בית בישראל ונעשה בו שימוש מידי שבוע .כמו כן, משמש רסק העגבניות של פריניר בסיס למגוון רחב של תבשילים כגון שקשוקה, ספגטי, פיצה , ממולאים ועוד. אני מאמין בחוזקו של המותג ובטוח כי הקמפיין יוסיף ויחזק את מעמדו כמותג מוביל בקטגוריית העגבניות .


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)