קמפיין מובילי דעה באמצעות לידרס הפך לפרסומת בערוץ 2

קמפיין מובילי דעה ברשתות למותג הרכב שברולט ספארק, שהובילה קבוצת לידרס (LDRSGROUP), הפך בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן שודרג לפרסומת בערוץ 2. במסגרת הקמפיין יצרו מובילי הדעה את ה"ספארק סטורי" שלהם: סרטון מקוטע אשר מציג סיטואציות מעולמות התוכן הקרובים להם כאשר הספארק היא חלק בלתי נפרד מהיום שלהם. בחלקו העליון של הפריים עמד ציר הזמן בצורה זהה ל"סטורי" של האינסטגרם.
בסיום הסרטון סיפר הקריין כי הספארק החדשה היא הזוכה הגדולה בקטגוריית מיני השנה של מגזין אוטו.



המהלך נועד לקידום מערכת AppleCarPlay המותקנת בספארק החדשה ואשר מציעה טכנולוגיה מתקדמת לסנכרון עם מכשיר האייפון .



מובילי דעה שהשתתפו בקמפיין הם:

מאיר כהן – צלם אופנה מוביל

טל רביבו – ספורטאי אקסטרים

וגל גולד – רקדנית שמטריפה את הרשת


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)