קמפיין מיתוג חדש לחנויות הנוחות של דלק ישראל

דלק ישראל יוצאת בקמפיין מיתוג חדש לחנויות הנוחות של תחנות הדלק. החברה שכרה את שירותיו של משרד פרסום גליקמן סמסונוב שמיר, אשר גייסה לקמפיין את שלמה בראבא, המגלם בקמפיין מנכ"ל קומי של החברה. במסגרת הקמפיין והמיתוג החדש לחנויות הנוחות של תחנות הדלק יוחלף
מ-'מנטה' '
JOE'

היקף התקציב בתהליך המיתוג החדש, שיפוץ החנויות
והקמפיין הפרסומי הינו כ- 100 מיליון ש"ח


קמפיין הפרסום ישודר בכל כלי המדיה: טלוויזיה, רדיו, דיגיטל,
רשתות חברתיות וסניפי הרשת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)