זניט מדיה יוזמת קמפיין שמטרתו להעלות את המודעות להשלכות המשמעותיות ל"אאוטינג" כפוי. הקמפיין יציג תמונה של ארון קבורה, ומתחתיו הכיתוב: "כשאתה מוציא מישהו מהארון, אתה עלול לגרום לו להיכנס לארון אחר". הקמפיין בשיתוף עמותת תהל"ה – תמיכה להורים של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים.
איריס שש כוכבי, מנכ"ל תהל"ה מציינת "35% מניסיונות ההתאבדות בישראל מקושרים לקהילה הלהט"בית, חלקם – בשל התמודדות רעה עם יציאה מהארון. לאף אדם אין הזכות להוציא אדם אחר מהארון. מדובר בפעולה אלימה ובהומופוביה – לעתים מופנמת, מכיוון שהאדם שמבצע אאוטינג – אינו רואה את האדם שמולו אלא רק את הלהט"ב"