חברת טמבור העלתה קמפיין שילוט חוצות מיוחד. הקמפיין בהשקעה בהיקף כולל של כ-2 מיליון ₪, באמצעות משרד פרסום אדלר חומסקי, מציגי שלטי חוצות עם סיסמאות שונות שמילת הסיום שלהן מוחלפת בריבועי צבעים המתארים אותה, כך לדוגמא "כל הכבוד ל.." עם גוונים של ירוק זית.. "לתפארת מדינת.." עם גווני כחול.. ועוד 10 שלטים שונים בשילוטי חוצות ענקיים בכל רחבי הארץ.
רחלי ירקוני גולדשטיין, סמנכ"לית שיווק טמבור מסרה: "מותג טמבור מהווה נכס ישראלי אהוב כבר כמעט 80 שנה ואף שם גנרי לקטגוריה כולה. בקמפיין התדמית הנוכחי יצרנו שפה המבטאת נרטיב ישראלי באמצעות משפטים השזורים בתרבות ובהיסטוריה המקומית. הקמפיין מדגים את ההשפעה העמוקה של צבע מעבר לשידרוג סביבת החיים של כולנו-צבע מייצר משמעות-כמובן שעיצובית ואפילו סמנטית. וזהו עוד רובד ל"מה שצבע יכול לעשות".
הקמפיין למשך שבועיים עם 12 שלטים שונים בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ.