קמפיין עצמאות למותג תחליפי הבשר ביונד מיט

לקראת יום עצמאות ועונת המנגלים 'ביונד מיט' המשווקת על ידי חברת דיפלומט עולה עם פרסום חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, כאלטרנטיבה צמחונית טעימה.

הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. ביונד מיט מוצע כאלטרנטיבה לאנשים המעדיפים לא לאכול בשר ואף כאלו המעדיפים להפחית באכילת בשר, וליהנות מתחליף טעים המדמה את טעם הבשר. ביונד מיט הוא מותג בינלאומי פורץ דרך, הראשון לתחליפי בשר. בארץ הוא נהנה מנתח שוק כספי של 29.5 אחוז. מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון 'רושינק' עולה כי 67 אחוז מהנשאלים פתוחים להתנסות בתחליפי בשר מהצומח ביום העצמאות הקרוב.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)