קמפיין פייסבוק לשוקולד "השחר העולה"

חברת "השחר העולה", יצרנית ממרח שוקולד השחר, מותג השוקולד הישראלי הנוסטלגי, יוצא לראשונה בתולדותיו בפרסום ברשתות החברתיות. המותג, שלא נוהג לפרסם כלל, יוצא כעת בפעילות דווקא ברשתות חברתיות ומוציא סדרת סרטונים המשלבים אנימציה ווידאו, הפונים לקהל יעד צעיר, באמצעות משרד הפרסום 7 interactive.



הסרטונים שהופקו בהשקעה של כ- 100,000 ש"ח, יעלו באתר שיתוף הוידאו Flix ובעמוד "השחר העולה" בפייסבוק.



עקיבא וייץ', מנהל השיווק של ה"שחר העולה" מסר כי: "אנו רואים בקהל הנוער והצעירים קהל יעד איכותי של החברה, והחלטנו להרים את הכפפה ולפנות אליהם ישירות. בקבוצות מיקוד שערכנו בקרב צעירים ובני נוער עלה כי הצעירים רוצים לראות את המותג מפרסם, ולכן החלטנו לפנות אליהם בערוצים בהם הם נמצאים", הוסיף וייץ'.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)