קמפיין פרסום חדש לאדויל ליקווי ג'ל

חברת ניאופרם, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב ל"אדויל ליקווי ג'ל". קמפיין הפרסום, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצי הטלויזיה 2, 10 ו-24 וברדיו האזורי, תחת הסיסמא: "מתקדמים לאדויל ליקווי ג'ל, מעבירים את הכאב… ומהר!".



תקציב מדווח: כ- 2 מיליון שקל.



זה היה עוד כאב ראש שעבר במהירות… הקמפיין החדש ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג אדויל, המדגישה את מהירות הפעולה, אך מחדש ברמת הקריאייטיב ומציג את כאב הראש בצורה שונה וחדשה. בסרטון נראה בחור צעיר, העובד במשרדו, כאשר ברגע מסוים עוברים לידו מצעד רועש של אופנוע כלי נגינה ועוד דברים רועשים, המדמים את כאב הראש. המצעד עובר במהירות ומסוכם כ: "זה היה עוד כאב ראש שעבר במהירות. מתקדמים לאדויל ליקווי ג'ל, מעבירים את הכאב ומהר" .



לדברי טליה הלוי מנהלת המותג אדויל : "אדויל ליקווי ג'ל שינה מאז השקתו את התפיסה של משכך כאבים. כיום אנו מבינים שאנשים מחפשים באדויל תועלת ברורה, והפורמולציה הייחודית שלו מאפשרת – הקלה על הכאב ומהר, על מנת שנוכל להמשיך בחיי היום יום. תובנה זו מנחה את האסטרטגיה השיווקית שלנו ולכן בולטת גם בקמפיין הנוכחי המתחבר לסיטואציה המוכרת של כאב ראש בזמן העבודה והצורך להעבירו מהר".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)