קמפיין פרסומי חדש למותג מוצרי החשמל הבריטי morphy richards

הקמפיין יעלה תחת הכותרת "חוקי מרפי", ויתמקד ב- 3 קטגוריות מוצרים של morphy richards: שואבי אבק, מגהצים וה- FOOD FUSION – סדרת מעבדי מזון חדשנית ויוקרתית.



מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות לאיכות המותג morphy richards ובניית מיצוב מבדל. אסטרטגיית הקמפיין היא הצגת המוצרים האיכותיים והמעוצבים מבית מרפי ריצ'רדס, באמצעות הצגת התועלות הפרקטיות שלהם לצרכנים.



שריג טופ סטנדרט (שריג אלקטריק בע"מ) הינה המשווקת הבלעדית של מוצרי morphy richards בישראל.



קרדיטים:


משרד פרסום: דרורי-שלומי


מנהל תכנון אסטרטגי: גילי ארג'נטארו


מנהל קריאייטיב: ערן טלמור


ארט: שי ברוש


קופי: טל טוטקה


תקציבאית: תמי גרוס

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)