הוודקה החדשה מבית חורטיצה, מגיעה לישראל ומציגה מהפכה בתחום האלכוהול – שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, שהובילה לפיתוח בקבוק האלכוהול הראשון מסוגו בעולם, המאפשר לדעת מתי הוודקה היא בטמפרטורה אידיאלית לשתייה.
הבקבוק החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשנית וייחודית, המציגה זכוכית טרמית מיוחדת, שמשנה את צבעה בהדרגה מלבן חלבי עד לכחול עז, ככל שהטמפרטורה יורדת, עד שהיא מגיעה ל – °5.
את מהלך ההשקה ילווה קמפיין פרסומי, בהיקף ל כ-1.5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום מומה, הכולל פרסומות טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ו-9, פרסום בתחנות הרדיו 102FM, רדיו חיפה ורדיו דרום, חסות ראשית בתוכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז, פרסום באינטרנט ומשחק פייסבוק נושא פרסים בעמוד הפייסבוק של החברה, אשר יחלק פרסים יומיים ופרס גדול – סופ"ש באילת.