קמפיין ראש השנה לשוקולד מרסי

ליימן שליסל, עולה בקמפיין תדמיתי לבונבוניירת שוקולד "מרסי". הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG, בערוצים 2, 10, 9, 24 ויימשך כ-שלושה שבועות עד לראש השנה.



הקמפיין, תחת הכותרת המלווה את מרסי לאורך השנים: "מרסי – דרך מתוקה לומר תודה" כולל שני סרטונים מסורתיים של מותג מרסי. בסרטון אחד מוצגת סיטואציה בה זוג אוהבים נפרדים בתחנת הרכבת– הגבר מגיש לאהובתו בונבוניירת מרסי ואמור לה "מרסי על מי שאת" ואילו בסרטון השני מוצגת סיטואציה בה סבתא תופרת לנכדה חולצה של קבוצת הכדורגל האהובה עליו וכאות תודה הנכד מגיש לה באהבה בונבוניירת מרסי ואומר לה "מרסי על מי שאת".


שני הסרטונים מציגים דרכים מתוקות לומר תודה ולהביע אהבה ומחברים בין בונבוניירות מרסי לחוויית האהבה, הנתינה וה"ביחד" אותה אנו מרגישים ומטפחים בתקופת החגים במיוחד.



קמפיין מרסי פונה בעיקר לקהל יעד משולב: זוגות אוהבים, צעירים, משפחות, אמהות



הקמפיין מטעם חברת "שטורק", יצרנית השוקולד, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית והיקפו מוערך בכ- 3.5 מיליון שקל.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)