קמפיין של WOMלהשקת בדין אקסטרא נבחר להיות מוצג בכנס הבינלאומי של ארגון WOMMA

פעילות שיווקית "מפה לאוזן" של מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל בדין הוצגה במסגרת כנס של ארגון WOMMA הבינלאומי, שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס.


בכנס הציגו למעלה מ- 90 דוברים, בפני אלפי משתתפים נציגים של מאות חברות מכל הקשת – מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, חברות שירותים, סוכנויות פרסום, קד"מ ועוד.



במסגרת הכנס, הציגו קרן סער, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי ביוניליוור ישראל ואסף צוריאל, מנכ"ל WOM ישראל פעילות של מותג בדין אקסטרא בקרב קהילה של 5,000 נשים אשר מלוות את המותג מהשקתו, דרך כל הפעילויות השיווקיות שעושה. נשים אלה מהוות שגרירות למותג ומקדמות אותו באופן בלתי אמצעי, על בסיס ניסיון והמלצה שלהן.



לפני כשנתיים פתח בדין – מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל קטגוריה חדשה של מרככי כביסה מרוכזים. המשימה שלקח על עצמו המותג הייתה משימת חינוך שוק – העברת צרכנים משימוש במוצר מוכר למוצר חדש. ההשקה לוותה בקמפיין רחב היקף שערוץ השיווק מפה לאוזן הווה נדבך מרכזי בו. כשנה לאחר השקת הסדרה, תפס סגמנט המרככים המרוכזים נתח שוק של קרוב ל- 30% מכלל קטגוריית המרככים (טרם ההשקה עמד נתח השוק של הסגמנט על 2%).



קרן סער, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי ביוניליוור ישראל: "שוק מוצרי הצריכה מוצף היום במוצרים וחדשניות. לנו היצרנים, יש אתגר גדול בלכידת תשומת הלב של קהל היעד שלנו למוצרינו ובפרט לחדשים והפחות מוכרים. כחלק מחברה שעסקיה מתמקדים במוצרי צריכה אנו עסוקים כל העת בהבנה מעמיקה של קהל היעד שלנו ובחיפוש אחרי ממשקים חדשניים ואפקטיביים ביותר למפגש בלתי אמצעי עמו.


כאשר השקנו את בדין אקסטרא עמד בפנינו אתגר גדול של חינוך שוק. היה ברור לנו מן הרגע הראשון, שהמלצה של אישית של נשים שהתנסו במוצר היא נדבך חשוב ביותר בתהליך חשיפת המוצר החדש ורכישת האמון בו. 5000 נשים מלוות אותנו מאז ההשקה ואין לנו ספק כי תרומתם להצלחה הגדולה של המוצר בישראל תרמה לכך רבות."



WOM ישראל מאגדת 40,000 נשים המאופיינות כמשפיעות חברתיות אשר מתנדבות להשתתף בקמפיינים שיווקיים לקידום מוצרים ומותגים שונים.



המשתתפות בקמפיינים השונים, השגרירות, מתנסות במוצרים ועל סמך התנסותן ממליצות לסביבתן בכל האמצעים העומדים לרשותן – פנים אל פנים, טלפון, אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.



עבור השקת בדין אקסטרא, גייסה WOM 5,000 אימהות העונות על פרופיל מאוד ספציפי של צרכניות ואותה קבוצה שירתה את בדין לאורך כל שנת 2010 ותמכה בכל המאמצים השיווקיים שנגעו בהשקה במהלך השנה.



אסף צוריאל, מנכ"ל WOM: "חברות גדולות מבינות יותר ויותר כי ההיצע העצום ועומס המסרים השיווקיים מייצר קושי רב להגיע לצרכן. המלצה הינה הדרך האפקטיבית ביותר ליצירת מודעות והנעה לפעולה. השקפת העולם השיווקית היום היא יצירת מערכת יחסים עם הצרכנים, הגברת נאמנותם והפיכתם לשגרירים הממליצים על המותג. הפעילות שערכנו עם מותג בדין אקסטרא, הינה דוגמה מצויינת לאפקטיביות שיש לפעילות מסוג זה ואנו גאים כי יכולנו לחשוף אותה בכנס."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)