חברת סולגאר ישראל, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, מעלה באמצעות "לעומק התודעה" קמפיין פרסום לרגל הרחבת סדרת מוצרי קו-אנזים 10Q.
הקמפיין שיעלה ידגיש את המסר: "יש דברים שטוב לקחת ללב", והוא כולל קמפיין אינטראקטיב בפרישה רחבה, תשדירי רדיו ומודעות בעיתונות הארצית. תקציב הקמפיין עומד על 2 מיליון שקל.
יעל שפרן מנהלת השיווק של סולגאר מוסרת: "הטכנולוגיה הייחודית של סולגאר העוברת בקרת איכות מהגבוהות בעולם, בתהליך הייצור, מאפשרת לסולגאר להיות היחידה בשוק המספקת מגוון רחב של מוצרי קו-אנזים .Q10 הסדרה משלבת מינונים ופורמולות מתוחכמות, המתאימות לצרכים משתנים ומותאמת גם לאנשים הסובלים מבעיות עיכול שבעקבותיהן מתקשים בספיגה וניצול אופטימאלי של תוספי תזונה".
קו-אנזים Q10, הינו חומר דמוי ויטמין הנמצא באופן טבעי בכל תאי הגוף של האדם וחשוב לייצור האנרגיה בגוף ושמירה על שריר הלב.
קו-אנזים Q10 נמצא במזון, אך הזמינות הביולוגית של קו-אנזים Q10 הנספג ממזון נמוכה, כך שבכדי ליצור השפעה רפואית משמעותית, במיוחד במצבים קליניים הקשורים לבריאות הלב ובעת נטילת תרופות להורדת כולסטרול, דרושה תוספת חיצונית שלו במינון הולם.