קמפיין של חברת סולגאר ישראל לרגל הרחבת סדרת מוצרי קו אנזים Q10

חברת סולגאר ישראל, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, מעלה באמצעות "לעומק התודעה" קמפיין פרסום לרגל הרחבת סדרת מוצרי קו-אנזים 10Q.



הקמפיין שיעלה ידגיש את המסר: "יש דברים שטוב לקחת ללב", והוא כולל קמפיין אינטראקטיב בפרישה רחבה, תשדירי רדיו ומודעות בעיתונות הארצית. תקציב הקמפיין עומד על 2 מיליון שקל.



יעל שפרן מנהלת השיווק של סולגאר מוסרת: "הטכנולוגיה הייחודית של סולגאר העוברת בקרת איכות מהגבוהות בעולם, בתהליך הייצור, מאפשרת לסולגאר להיות היחידה בשוק המספקת מגוון רחב של מוצרי קו-אנזים .Q10 הסדרה משלבת מינונים ופורמולות מתוחכמות, המתאימות לצרכים משתנים ומותאמת גם לאנשים הסובלים מבעיות עיכול שבעקבותיהן מתקשים בספיגה וניצול אופטימאלי של תוספי תזונה".



קו-אנזים Q10, הינו חומר דמוי ויטמין הנמצא באופן טבעי בכל תאי הגוף של האדם וחשוב לייצור האנרגיה בגוף ושמירה על שריר הלב.



קו-אנזים Q10 נמצא במזון, אך הזמינות הביולוגית של קו-אנזים Q10 הנספג ממזון נמוכה, כך שבכדי ליצור השפעה רפואית משמעותית, במיוחד במצבים קליניים הקשורים לבריאות הלב ובעת נטילת תרופות להורדת כולסטרול, דרושה תוספת חיצונית שלו במינון הולם.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)