קמפיין תדמיתי ראשון ל"שופרסל שלי" בכיכוב עובדי המחלקות ברשת

אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, הודיע היום כי שופרסל שלי יוצאת בקמפיין תדמיתי פרסומי ראשון לרשת "שופרסל שלי".



גידור אמר כי "שופרסל שמובילה את נושא השירות והקשר עם הלקוח רואה את שופרסל שלי כפלטפורמה מתאימה לפיתוח הקשר האישי והאמיתי שמעניקה הקרבה והזמינות של החנויות השכונתיות בשופרסל שלי, ולכן החלטנו לבדל את שופרסל שלי משאר הפורמטים ולהתמקד בשירות אישי הנובע מהיכרות יומיומית של לקוחות עם נותני השירות בחנות".



על מנת לבסס את האוטנטיות ואמינות המסר המרכזי של הקמפיין שהינו "מה שיותר קרוב יותר שלי" יככבו במודעות הפרסום עובדי המחלקות כגון: הירקנים, הקצבים, האופים והקופאיות ברשת שופרסל שלי.



הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יעלה ביום ו' ה-08/06/07, בערוצים 2 ו-10, עיתונות, רדיו, מסכים אלקטרוניים וקידום מכירות, בתקציב מדווח של כ- 3 מיליון ₪.



קרדיטים


סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל – אלי גידור


מנהל שיווק שופרסל שלי- גיל ורטהימר


מנהלת תקשורת שיווקית שופרסל – קרן כהן


משרד פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי


סמנכ"ל לקוחות – אמיר גיא


מנהל לקוחות – גדעון יניב


מנהל קריאייטיב- ירון יצחקוב


מנהלת ארט- חווה מרגול


ארט- צביקה שמידמן


קופי – בן סבר/אורי מרק


סופרוויזרית- קארן ישראל


תקציבאית – נועה אוני


מפיק משרד- עומר קנדל/ אסף רונן


חב' הפקה- פראדיסו


במאית – ליאת דהאן

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל