קניון ארנה החדש יעלה ביום ראשון, ה-15.8.10 בקמפיין פרסומי רחב היקף בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקל, תחת הכותרת "ARENA LOVES FASHION" . הקמפיין יפתח את אירועי השקת הקניון אשר יתקיימו במהלך החודשים הקרובים.
הקניון, שנרכש בשנת 2007 ע"י חברת מנופים פיננסים בבעלות: ASTC (מרקוס וובר), אברהם נניקשווילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו, עבר בשנתיים האחרונות שינוי אדריכלי משמעותי ופתיחתו המחודשת מתוכננת להציב את הקניון במרכזה של זירת הקניונים וכקניון האופנה המוביל בישראל.
אירועי ההשקה כוללים תערוכה ראשונה מסוגה של טובי צלמי האופנה בישראל, השקות קולקציות בחנויות הקניון, פתיחות, אירועים והשקות של חנויות חדשות, מבצעים מיוחדים וקוקטייל חגיגי שיחתום את אירועי ההשקה. את התערוכה אשר תפתח את הקמפיין יובילו, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, טובי צלמי האופנה ופרסום האופנה בישראל: רון קדמי, דודי חסון, עידו איז'ק, יניב אדרי, יריב פיין וגיא כושי.
קמפיין הפתיחה נועד למצב את קניון ארנה החדש כקניון האופנה המוביל בישראל וכמוביל עולם האופנה בישראל בכלל, הינו קמפיין ייחודי וראשון מסוגו בישראל המבוסס על תערוכת צילומי הומאז' לצילומי האופנה הקנוניים של כל הזמנים. צילומים יוצאי דופן, אומנותיים ולעיתים פרובוקטיביים אשר מיצבו את עולם האופנה כעולם סקסי, חדשני, פורץ גבולות ומרענן.
במסגרת אירועי ההשקה יעלה קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB ויכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות וקמפיין אינטראקטיבי בעלות כוללת של כ-5 מיליון שקל.