קניון רמת אביב מעלה קמפיין שילוט חוצות וקמפיין דיגיטל בכיכובה של הפרזנטורית יעל פוליאקוב ויוצא במגוון מבצעים אטרקטיבים ללקוחות הקניון בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ש"ח. קמפיין שילוט החוצות יעלה בגשרים מרכזיים בת"א תחת הקונספט "I BELIEVE IN FASHION"
"אנו שוקדים על חידושים והפתעות בכל הפלטפורמות השיווקיות, במטרה להמשיך ולהעצים את חווית הקנייה בנקודות המכירה ובקניון לקהל לקוחותינו. כחלק ממגמה זו ועם החזרה המבורכת לשיגרה בישראל בכלל ובקניון בפרט, אנו שמחים לעלות בקמפיין שילוט חוצות מקורי ורחב היקף בכל הגשרים בת"א ובקמפיין דיגיטל צעיר ורענן, ובכך לפנות לקהל לקוחותינו באופן המקורי והחדשני ביותר, תוך הצעת מבצעים אטרקטיבים המתאימים לכולם", אמרה טלי מרגלית בר-אל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב, אמרה היום:
הקמפיינים החדשים נוצרו בהשראת האהבה ללא גבולות לעולם האופנה והלייף סטייל, אותו מסמלת באופן מובהק יעל פוליאקוב, והם מעבירים מסרים על טהרת האופנה והסטייל, בשילוב מבצעים ש"ידברו" אל כל אישה".
השחקנית והיוצרת יעל פוליאקוב מובילה את פעילות הקניון בעולמות הדיגיטאליים באינטרנט ובסלולר. כחלק מהיותה הפרזנטורית של קניון רמת אביב, כותבת יעל את "הבלוג של יעל", בלוג אישי בנושא אופנה, לייף סטייל, נשיות ומה שביניהם, המתפרסם בדף הפייסבוק של הקניון. "הבלוג של יעל" עוסק בחוויותיה האופנתיות, כפי שהן באות לידי ביטוי במשקפיה האישיים של הכוכבת בעלת הסגנון הייחודי, שהפך אותה להשראה בתחום האופנה ולאייקון של אחת המתלבשות הטובות ביותר בישראל בשנים האחרונות. הבלוג מספק הצצה נדירה לעולמה הפנימי והנשי, שמוגש לקוראים באמצעות סגנונה ההומוריסטי והקליל. בנוסף, כותבת יעל טור אישי במגזין האופנה של הקניון.