חברת קרליין – פריגו מוצרי צריכה, תעלה הערב קמפיין פרסום לרגל הרחבת סדרת טיפוח הפנים שלה עם המותג ביו ג'ניק, המותאם לעור הפנים בקיץ הישראלי.
הקמפיין יעלה כאמור הערב (24/7), בהשקעה של מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום, "באומן בר ריבנאי". הקמפיין תחת הכותרת : "ביו ג'ניק SPF30 – כדי שלא תפגשי את השמש פנים אל פנים", כולל תשדיר טלוויזיה ומודעות פרינט בעיתונות בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים.
דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "החדשנות המוצרית של קרליין מאפשרת להעניק לצרכניות את המענה המושלם לטיפוח עור הפנים. בניגוד למתחרות, אשר נשענות על הבטחות שווא, קרליין חברה ישראלית, מכירה את הצרכנית ואת האקלים בישראל, מעניקה לצרכנית את הפתרון האולטימטיבי מתוך הבנה כי המוצר החדש הוא המתאים ביותר עבורה, בייחוד בתקופה זו של השנה, בעונת החום היוקד".
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
משנה למנכ"ל קריאייטיב – דייויד אדלשטיין
קופירייטר – דלית אורבך
ארטדיירקטור – אנה פינקלשטיין
ארטדיירקטור – כפיר ראובני
מנהלת לקוחות – יעל רון
סופרוויזר – רובי ברזני
תקציבאית – מיטל נחום
מנהלת הפקה – דורית גווילי
מפיקה – גלי שטרקמן
בית פוסט – ג'רונימו
חברת הפקה – מולה
משרד יחסי ציבור: זאביק דרור יח"צ