חברת קרליין – פריגו מוצרי צריכה, מעלה קמפיין פרסום המשכי לסדרת שמפו קרליין, בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים.
קמפיין הפרסום יעלה ב- 10 לאוגוסט, בהשקעה של חצי מיליון דולר. הקמפיין תחת הכותרת: "ואת עם רכות של נוצה משיגה כל מה שאת רוצה", כולל סרטון טלוויזיה שיעלה לאוויר, למשך 3 חודשים.
דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "בקבוצות מיקוד בקרב צרכניות מצאנו כי, רכות היא התכונה החשובה/הקריטית ביותר עבורן בשיער. שמפו קרליין עם קומפלקס הויטמינים החדשניים החודרים לשיער, מאפשר לצרכנית מענה מושלם לטיפוח השיער. אנו צופים כי השקת הסדרה החדשה של שמפו וקונדישנר קרליין תביא לגידול של כ-25% במכירות השמפו והקונדישנר".
שוק מוצרי טיפוח השיער בישראל נאמד ב- כ 605 מיליון ₪, כאשר השוק בגידול טבעי של 3%. מתוכו מחזיקה קרליין בנתח שוק של 18% בשוק מוצרי השיער.