קרלסברג בקמפיין פרסום חדש המשלב משחק טריוויה אינטראקטיבי בהשקעה של כ-300,000$

מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה קרלסברג בישראל, עלתה בקמפיין פרסום חדש (אדפטציה), באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כ-300,000$. המהלך, תחת הסיסמה 'קרלסברג חלק מהמשחק', ונתמך בקמפיין אינטרנט.


רונן בן נון מנהל מותג קרלסברג ממבשלות בירה ישראל: "סרט הפרסומת החדש ממשיך את השפה התקשורתית של קרלסברג המבדלת את המותג בשוק הבירות וממשיכה את הקו האסטרטגי של החברה. גם בסרטון זה קרלסברג הינו מותג שמחבר ומקשר בין אנשים באווירה שמחה ותוססת, כאשר גם כאן קרלסברג הוא חלק מהמשחק".


סרטון הפרסום, שעלה בערוצים 2 ו-10, משלב טכנולוגיה אינטראקטיבית המשתפת את הצופים במשחק טריוויה ייחודי. במסגרת המשחק, מתבקשים הצופים לענות על 3 שאלות ו 20 הצופים המהירים ביותר שיענו נכונה על השאלות יזכו בכרטיסי כניסה זוגיים למשחק הכדורגל הבינלאומיים בין נבחרת ישראל לנבחרת אירלנד ולמשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת צרפת, שיתקיימו במהלך חודש מרץ באצטדיון רמת-גן.


סרט הפרסומת החדש מתרחש בשתי זירות עיקריות ומתאר סיטואציה בה רואים שופט כדורגל שעולה למגרש עם קבוצה ומגלה כי המגרש ריק ושומם מאוהדים. בהמשך, מגלה השופט כי כל האוהדים יצאו לשתיית בירה קרלסברג בפאב המקומי.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)