רב בריח יוצאת בקמפיין חדש 'מכניסים סטייל לבית' בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

הקמפיין החדש עולה בפריסה רחבה בטלוויזיה, שלטי חוצות, קידומי דיגיטל וסושיאל למשך כשנה בהובלת משרד הפרסום "ראובני פרידן" ובעלות השקעה כוללת במהלך                    הנאמדת בכ- 2 מיליון ₪  

 

קבוצת "רב -בריח" חברת הדלתות המובילה בישראל, מתחדשת כל העת ומשיקה כמדי שנה קולקציות חדשות של דלתות כניסה ופנים המאופיינות באיכות ייצור גבוהה ועיצובים עדכניים. 

 

היום משיקה 'רב-בריח' את הקמפיין החדש בהובלתה של הדוגמנית והשחקנית ניקולה וורד תחת הקונספט "מכניסים סטייל הבייתה" . הקמפיין החדש עולה לאוויר בפריסה ארצית בטלוויזיה, שלטי חוצות, קידומי דיגיטל וסושיאל למשך כשנה , בהובלת משרד הפרסום "ראובני פרידן". עלות ההשקעה בקמפיין כ- 1 מיליון ₪. 

 

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק קבוצת "רב- בריח": הקמפיין מדבר בשפה החדשה של "רב בריח" – 'מכניסים סטייל הביתה' המייצר הקבלה בין אופנת ביגוד ותכשיטים לדלתות ולפרזול שלהן. כחברה המובילה בתחומה חשוב לנו לייצר כל העת חזית עיצובית עכשווית. אנו פותחים את שנת 2023 עם קולקציות חדשות ומעוצבות שיכניסו הרבה סטייל למרחב הביתי לדוגמא סדרת PURE- דלתות פנים בקוו אפס עם משקוף נסתר, קולקציית ידיות אופנתית, דלתות חכמות במבחר אדיר של עיצובים והרבה טיפים וטרנדים "

את הקולקציות החדשות ניתן להשיג בסניפי רב בריח ברחבי הארץ , כמו כן ניתן לרכוש את הדלתות באתר האון ליין של רב בריח Style & Buy

קבוצת רב-בריח היא יצרנית דלתות כניסה ופנים המובילה בישראל. חברה טכנולוגית בינלאומית המהווה one stop shop למוצרים לענף הבנייה, הכוללים דלתות לכל סוגיהן פתרונות מיגון ופתרונות נעילה בטכנולוגיה מתקדמת. החברה, שהחלה להיסחר השנה בבורסה, עוברת תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית על מנת לשפר את חוויית הלקוח. במקביל, פועלת החברה לרכישה ולפיתוח של חברות-בנות שירחיבו את האחיזה שלה בתחום הבנייה ופתרונות הנעילה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)