רשת "ניקולטי", המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות , משיקה את קולקציית הסתיו עם קמפיין חגים (" ניקולטי-גאונות איטלקית") בתקציב העומד על רבע מליון ₪ (מתוך תקציב שנתי העומד על כ- 2 מיליון שקלים) באמצעות משרד הפרסום פריור.
קאופמן ושרוף, מובילי קמפיין התוכן , יתחברו בשידור חי בתוכניתם ב102FM לצד האמנותי בהם וינסו לפענח בדרכם המיוחדת את בשורות העיצוב הישראליות החדשות דרך המותג האיטלקי הבינלאומי ניקולטי.
קולקצית הסתיו החדשה של ניקולטי יובאה לארץ בעלות של כ-450,000 יורו. חלק מפריטי הקולקציה יופיעו בתערוכת ריהוטים 2008 בחוה"מ סוכות
מאיר עובדיה מנכ"ל הרשת ויבואן המותג: "בחרנו למקד את הקמפיין עם ענת שרוף וקאופמן , פרסונות שהם חלק בלתי נפרד מהסלון הישראלי המייצר ,בעיקר בעיתוי זה של חגים, אווירה משפחתית תוססת "
בתמונה: מאיר עובדיה מנכ"ל רשת ניקולטי.