חברת ריגלי ישראל מרחיבה את מגוון טעמי מסטיק אורביט ומשיקה טעם חדש – מסטיק אורביט בטעם תות- מסטיק ללא סוכר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי, בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪ בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO . הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 9.
בקמפיין נראים שימושים שונים שנעשים באמצעות השיניים, והמסר שמועבר הוא שמסטיק אורביט מסייע לשמור על שיניים בריאות וחזקות.
שלי שמיר קינן, מנהלת השיווק של ריגלי ישראל, מציינת כי הצרכן הישראלי פתוח לטעמים ולמוצרים חדשים ולכן הוחלט להרחיב את מגוון הטעמים.