רשת ריקושט, בבעלות דודי פלד ואופיר טורס, משקיעה 4 מליון ש"ח בהקמת מחלקות אופנה ייעודיות בתוך הסניפים. ההחלטה להקים מחלקות אלו נובעת מטרנד עולמי בו המותגים המובילים להלבשת מטיילים יוצרים חיבור בין אופנה ופונקציונאליות, ופונים לא רק לקהל המטיילים, אלא פולשים גם לחיי היום-יום.
ריקי רשף, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת ריקושט: "המכירות בתחום מוצרי אופנת המטיילים מתאפיינות בגידול עקבי משנה לשנה, וזאת משתי סיבות: האחת היא שמספר המטיילים גדל בהתמדה, והשנייה היא שבגדי הטיולים מתעדכנים בהתאם למגמות והטרנדים השולטים בתחום האופנה, כך שיותר ויותר אנשים רוכשים אותם גם לשימוש יומיומי. לפיכך החלטנו לבצע מאמץ שיווקי מיוחד אשר ילווה בכינוס כל מותגי אופנת המטיילים בסניפים למחלקות ייעודיות. אנו צופים כי בשנת 2008 יגיע מחזור המכירות של מחלקות אופנת המטיילים לכ -45 מליון ש"ח".
המחלקות, בגודל ממוצע של 60 מ"ר, יכללו פריטי הלבשה והנעלה של המותגים המובילים בעולם-
, Salomon The North Face, Columbia, Lowe Alpineועוד. המחלקות יהיו מאובזרות באמצעי תצוגה שהובאו מחו"ל במיוחד עבור ריקושט ע"י המותגים השונים.