רנו ישראל בקמפיין חדש בהובלת רביטל ויטלזון יעקבס

הקמפיין בכיכובה של הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס מציג את הגרנד סניק ,רכב משפחתי בעל שבעה מקומות, מנקודת מבט ריאליסטית והומוריסטית.


הסרטון מלווה בסיפורים משעשעים על חווית הנסיעה האישית שלה עם ילדיה, חוויות הכוללות בעיקר – הסעות לחוגים, פעילויות אחר הצהריים, נסיעה עם הילדים ברכב ועוד. הסרטון זכה לתהודה רבה ותוך מספר ימים בודדים זכה ל-400 אלף צפיות אורגניות.



לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: " הרנו גראנד סניק הינו רכב יחודי המעניק חווית נסיעה של "מחלקת עסקים" למשפחה עם ארבעה ילדים. הקמפיין מציג את המסר השיווקי באופן הומוריסטי, שנון ומעניין, וכן מדגיש את הבשורה של הגרנד סניק: רכב משפחתי גדול המעניק חווית נסיעה מפנקת לכל המשפחה. הסרטון מספק מראה למציאות האינטנסיבית של הורים בישראל בצורה משעשעת, תוך הדגשת יתרונות הרכב. בסרטון רביטל מציגה מצד אחד את היתרונות של הרכב ומאידך מדברת אל קהלי מטרה רחבים. בעידן בו התוכן הוא המסר הקמפיין זכה לחשיפה אורגנית נרחבת בקרב קהלים ".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים