הקמפיין בכיכובה של הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס מציג את הגרנד סניק ,רכב משפחתי בעל שבעה מקומות, מנקודת מבט ריאליסטית והומוריסטית.
הסרטון מלווה בסיפורים משעשעים על חווית הנסיעה האישית שלה עם ילדיה, חוויות הכוללות בעיקר – הסעות לחוגים, פעילויות אחר הצהריים, נסיעה עם הילדים ברכב ועוד. הסרטון זכה לתהודה רבה ותוך מספר ימים בודדים זכה ל-400 אלף צפיות אורגניות.
לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: " הרנו גראנד סניק הינו רכב יחודי המעניק חווית נסיעה של "מחלקת עסקים" למשפחה עם ארבעה ילדים. הקמפיין מציג את המסר השיווקי באופן הומוריסטי, שנון ומעניין, וכן מדגיש את הבשורה של הגרנד סניק: רכב משפחתי גדול המעניק חווית נסיעה מפנקת לכל המשפחה. הסרטון מספק מראה למציאות האינטנסיבית של הורים בישראל בצורה משעשעת, תוך הדגשת יתרונות הרכב. בסרטון רביטל מציגה מצד אחד את היתרונות של הרכב ומאידך מדברת אל קהלי מטרה רחבים. בעידן בו התוכן הוא המסר הקמפיין זכה לחשיפה אורגנית נרחבת בקרב קהלים ".