רנואר בקונספט פרסומי חדשני לעונת החורף 08-09

במשך החודש האחרון, כלי התקשורת בישראל התעסקו בבחירת הפרזנטורים החדשים של רנואר, לאחר שחברת רנואר הודיעה כי החליטה לסיים את ההתקשרות עם הפרזנטורים טל אלון ואנה זאיקין שכיכבו בארבע העונות האחרונות.



לאחר עשר שנים של מסעות פרסום שהתבססו על פרזנטורים מהשורה הראשונה, הנהלת חברת רנואר קיבלה החלטה אסטרטגית, – בקמפיין הפרסום של עונת החורף לא יעשה שימוש בפרזנטורים. בעבר הובילו את הקמפיינים הפרסומיים של רנואר דוגמניות כגון: בר רפאלי,מורן אטיאס,עדי נויימן, ויק, שירי בן ארי, ועוד. ברשת הגברים הובילו דוגמנים כגון: איתי תירוש,גיא אריאלי וטל אלון.



המהלך הפרסומי יורכב מסרטונים קצרים בני 10 שניות, שיציגו תחת המסר THE FASHION WAY שבעה טיפוסים שונים – כל סרטון יציג טיפוס אחד או זוג טיפוסים –כשהם ברגע אינטימי של התבוננות במראה.



את המהלך יובילו 6 דוגמנים מהמובילים בעולם האופנה הבינלאומי,אשר הצטלמו לשערים הנחשבים: ווג, קוסמופוליטן , מארי קלייר ואל ושימשו כפרזנטורים של נינה ריצי, הלנה רובינשטיין ועוד.



קמפיין החורף צפוי לעלות החל מחודש ספטמבר ולאורך כל עונת החורף במהלכו יוצגו 20 סרטוני טלוויזיה אשר יציגו מגוון רחב של מראות לבוש שונים, במטרה לחשוף בפני קהל הצופים את הטרנדים שישלטו בחורף 2009, כאשר קהל הצופים מהווה ראי להתרחשות שבכל סרטון.



לדברי אריה שיבר מנהל השיווק: "החלטנו לגבש קונספט פרסומי המעמיד את הבגד במרכז הפעילות ומציג לקהל לקוחותינו מראות שונים וקולקציות מגוונות".



מוסיף שיבר : " בתום ארבע עונות מוצלחות עם אנה זאיקין וטל אלון, בחרנו העונה ב- 6 דוגמנים חדשים, מובילים בעולם האופנה הבינלאומי בכדי לחזק את הקונספט הפרסומי כאשר הדגש הוא על הקולקציות המגוונות ולא על הפרזנטורים עצמם".



כמו כן הקמפיין יכלול מסע פרסומי באינטרנט, קמפיין באנרים בקניונים, שלטי חוצות, פעילות בנקודות המכירה והפקות אופנה בעיתונים ומגזינים מובילים. הקמפיין ייערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שביעית ובהיקף תקציב של 1.5 מיליון דולר.



עוד מסר שיבר: " כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה כחלק מהיותה מובילה אופנתית, רנואר מעדכנת את לקוחותיה בכל ההשפעות והטרנדים העדכניים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן המסר Renuar- The Fashion Way ".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים