רק חלק קטן מהתאגידים מאמין כי יקבלו החזר טוב על ההשקעה

פורסם לראשונה באתר Trends–news.com


מחקר שנערך בקרב 24 תאגידים גדולים מראה שכולם פרט לאחד מתכוונים להגדיל את השנה את היקף תקציבי התקשורת השיווקית שלהם במדיה חברתית. זאת למרות שרוב מנהלי התאגידים אינם חושבים שניתן למדוד את התוצאות של השקעה זו. אך לעומת זאת הם מאמינים כי ניתן באמצעות תגובות הגולשים בדפים של התאגידים לקבל תובנות חדשות, ולהבין טוב יותר את הצרכים של לקוחותיהם וציבור הצרכנים. רק 23 אחוז מהמרואיינים אמרו כי הם משוכנעים שניתן לקבל החזר טוב על ההשקעה במדיה החברתית.

פרשנות העורך: המדיה החברתית הפכה לאחרונה לפלטפורמה עסקית מובהקת בכך שהיא משתמשת בגולשים כדי להעביר מסרים, ובכך היא מאתגרת עסקים רבים להציג את היתרונות היחסיים שלהם, באופן שישבה את ליבם של הגולשים. סביר להניח שהתחום העסקי ילך ויתפתח, אך התחרות בין התאגידים והחברות תהיה קשה וחריפה יותר, וציבור הגולשים הוא שיחליט מה מתאים להעברה ומה לא.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)