רשת BLUE BIRD עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 570,000 דולר


רשת BLUE BIRD, המתמחה בתחום אופנת גלישה וספורט האקסטרים, עולה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי בהשקעה של 570,000 דולר. הקמפיין, יכלול 3 סרטים בני 15 שניות למותגי הרשת.



גאולה אסיל, מנהלת השיווק והפרסום של BLUE BIRD אמרה היום כי "לאחר שנה של פעילות ענפה מיום הקמתה של הרשת, התרחבותה במשך זמן זה ל-20 סניפים בפריסה ארצית וביסוסה בקרב קהל היעד, החלטנו לעלות בקמפיין טלוויזיה ראשון מטרה לחשוף את הרשת לקהלי יעד נוספים ומגוונים. הקמפיין שיעלה בערץ 2 ,10 ו-24 ,יציג את מטריית מותגי הגלישה והאקסטרים הבינלאומיים המשווקים בלעדית ברשת: RIP CURL, NO FEAR ו-GLOBE."



לאחרונה נבחר האלוף האולימפי בגלישה גל פרידמן לשמש כפרזנטור הרשת תמורת – 30,000 דולר. פרידמן ייצג את רשת "BLUE BIRD" באירועים מתוקשרים ובתחרויות בארץ ובעולם כשעל ציודו האישי יודבקו מדבקות "BLUE BIRD" והמותגים הנמכרים באופן בלעדי ברשת, דוגמת מותג הגלישה האוסטרלי RIPCURL".



רשת בלו בירד נמצאת בבעלותה של "מרוידקס 2004 בע"מ" שהיא חברת בת של "קונספט שיווק" זכיינית מותג הג'ינסים "לי קופר" בישראל.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים