רשת "WomenOnly" תשקיע מיליון ₪ בקמפיין חדש



רשת הבוטיקים להלבשה תחתונה "WomenOnly" מעלה לראשונה קמפיין הלבשה תחתונה רחב היקף בהשקעה של מיליון ₪. הקמפיין, הכולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים, קמפיין רדיו ואינטרנט, פרסום בנקודות המכירה ודיוור ישיר לחברות מועדון הלקוחות, מציג נשים לבושות הלבשה תחתונה בלבד בסיטואציות שונות מחיי היומיום שלהן.


משה רוזנטל, מנכ"ל ובעלים רשת "WomenOnly"": "מטרת הקמפיין לפנות לקהלי יעד חדשים ומגוונים תוך העמקת הקשר ויצירת תחושה אישית ואינטימית עם קהל הלקוחות הנאמן של הרשת."



רשת "WomenOnly" הוקמה על ידי רוני יגרמן ומשה רוזנטל בשנת 2003 ומתפרסת כיום על פני 26 חנויות ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)