רשת "מחסני תאורה" תעלה בקמפיין פספוסים עם מיקי בוגנים

חברת "מחסני תאורה" תעלה השבוע, בקמפיין פספוסים עם פרזנטור הרשת, מיקי בוגנים.



לראשונה, נערך בארץ קמפיין המציג פספוסים אותנטיים, שצולמו במהלך הפקת סרטי פרסומת. מדובר ב – 6 פספוסים שונים של בוגנים אשר צולמו בעבר.



הקמפיין, שנערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" נאמד בתקציב כולל של 2.5 מליון שקל, כולל: סרטוני טלוויזיה שישודרו בערוץ 2 וערוץ 10, קמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות יומית. כמו כן, יערך מסע קידום מכירות רחב בסניפי הרשת ורצפות המכירה יקושטו בפוסטרים של מיקי בוגנים.



הקמפיין, נערך לרגל מבצע של עד 70% על כל גופי התאורה מקולקציית 2008 והוא ישודר במשך חודש וחצי. במסגרת הקמפיין, יוצגו מאות פריטים מקולקציית 2008, של מעצבי על מאירופה והמזרח הרחוק.



לאחרונה, עלה קמפיין רחב עם איש הטלפתיה אורן זריף, לרגל השקת הנורה החסכונית של המותג סילבנייה. איציק חיימוב, מבעלי מחסני תאורה מסר כי בסוף שבוע האחרון עלה הסרט עם זריף והרשת מכרה למעלה מ – 25,000 נורות סילבנייה, לעומת 5,000 נורות שנמכרו שבוע לפני כן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)