רשת "ניקולטי" יוצאת בקמפיין לקראת החגים בתקציב מוערך של כ-2 מליון ₪

רשת "ניקולטי", המותג האיטלקי הבינלאומי למערכות ישיבה יוקרתיות , ממשיכה את ההצלחה מהשנה החולפת ובימים אלו יוצאת לדרך בקמפיין חגים בתקציב העומד על 2 מיליון שקלים.



מאיר עובדיה מנכ"ל הרשת: "יצאנו מנקודת הנחה שישראלים אוהבים לחדש את הבית לפני החגים והחלטנו לאפשר רגע לפני כולם, טעימה ראשונה מקולקציית הסתיו של ניקולטי ,השמה דגש על איכות ויוקרה ללא פשרות המאפיינים את המותג האיטלקי"



"למרות התחרות הגדולה שיש בענף וייבוא זול מסין, הקונים הפוטנציאליים מעדיפים את האיכות ללא תחרות והאחריות הניתנת להם אצלנו ", מוסיף מאיר עובדיה , מנכ"ל הרשת, "ולאור הנתונים הללו, ראינו לנכון לחדד את המסר הזה כבר בקמפיין לקראת החגים".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל