רשת המרכזים הרפואיים "עיניים – ד"ר לוינגר, עולה בקמפיין משולב ברדיו אקו 99 בתוכנית של טל ואביעד, באתרים walla , y-net ובפייסבוק. היקף הקמפיין באמצעות חברת "אינבוקס", יעמוד על כרבע מיליון ₪.
הפעילות תתבצע בעמוד הפייסבוק של "עיניים" בשלבים, ובמסגרתה מרכיבי משקפיים, יוכלו להציע עצמם למהפך. מתוך המתמודדים מי שיימצא מתאים לניתוח לייזר לאחר בדיקת התאמה מקיפה, יעמוד בפני דירוג האוהדים וצוות שופטים ובסופו של התהליך תיבחר נבחרת של 3 אוהדים שישתפו את הקהל בחוויות מהתהליך. 3 הנבחרים יזכו במימון של 5,000 ₪ לניתוח, ייעוץ אישי של סנדרה רינגלר לבחירת ביגוד ואקססוריז בשווי 1,500 ₪ לרכישת בגדים בחנויות "קסטרו" בקניון עזריאלי ו- 1,000 ₪ לרכישת משקפי שמש באופטיקה "עיניים" במתנה.