חברת "פעמית" המתמחה בייצור ושיווק כלים חד פעמיים ומוצרים מתכלים משלימים, הפועלת מזה 25 שנים בשוק המוסדי ומפעילה את הרשת הקונספט הקמעונאית "פעמית סטור", מעלה לקראת חג הפסח הקרוב קמפיין בהשתתפות עובדי החברה.
לאודישנים ניגשו רבים מעובדי החברה ובני משפחותיהם.
במסגרת החלפת משרד הפרסום והמעבר בחודש שעבר למשרד הפרסום לין& לין, הוחלט בחברה על מהפך בשפה הפרסומית של הרשת שהתמקדה עד כה בפונקציונאליות, בנוחות ובעיצוב של הכלים. הקונספט הפרסומי שיעמוד מעתה במרכז הקמפיינים של הרשת, הינו הבלטת ערך המשפחתיות והתמקדות דווקא באנשים שמאחורי הכלים וזאת ע"י סיטואציות מחיי המשפחה: ארוחות משפחתיות, חגים, אירועים משפחתיים ועוד.הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין – "פעמית סטור – לרגעים חד פעמיים…"
הקמפיין בהיקף השקעה של 1.2 מיליון ₪ יכלול מודעות בעיתונות ארצית, קמפיין רדיו ואינטרנט, שלטי חוצות וכן קמפיין חסויות בטלוויזיה.
עזר שר שלום, מבעלי החברה מסר כי: " בעקבות ההתרחבות המסיבית שעברה רשת "פעמית סטור" בשלוש השנים האחרונות שכללה גידול מ – 3 סניפים ל – 10 סניפים, החלטנו להשקיע יותר בקמפיין הפרסומי וליצור שפה פרסומית חדשה שתואמת את ערכי הרשת כיום."
לדבריו," כבר לקראת פסח הקרוב יעלה הקמפיין החדש שיתמקד דווקא באנשים ובסיטואציות שמאחורי הכלים והשימוש בהם בניגוד להתמקדות בכלים עצמם שהיתה נהוגה בקמפיינים הפרסומיים של הרשת עד כה."