רשת "תיק ותיק" מרחיבה את פעילותה במטרה להרחיב את מעגל הלקוחות ולפנות גם לקהל צעיר יותר

רשת "תיק ותיק", הכוללת 16 סניפים עברה בשנה האחרונה תהליך של מיתוג מחדש ושינוי קונספט שיווקי. מהרשת נמסר כי עד לפני שנה נמכרו בחנויות הרשת תיקים לנשים וגברים תוך פניה לקהל מבוגר בדרך כלל ובעיצובים שמרניים. בשנה האחרונה עם שינוי הבעלות על הרשת החל תהליך רחב היקף הכולל מיתוג מחדש של הרשת, עיצוב החנויות, והבאת קולקציות בינלאומיות חדשניות, שינוי תמהיל המוצרים והרחבת פעילות בתחום אביזרי אופנה. כל זאת במטרה להרחיב את מעגל הלקוחות ולפנות גם לקהל צעיר יותר.


לאחרונה נחנכו 2 חנויות קונספט של הרשת בנס ציונה ונתניה בהשקעה של חצי מיליון דולר. החנויות מעוצבות עם אלמנטים של תאורה בכל מדף , רצפה שקופה ובתוכה דגמים חדשים בדומה לבתי אופנה בעולם.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)