רשת RALF KATA נערכת לפורים ומשקיעה מיליון ש"ח באביזרים לפורים

ההיערכות לקראת החג כללה הקמת תתי מחלקות בחנויות, עיצוב החנויות בהשראת קרנבל פורימי, והזמנת סחורות. בנוסף, יוצאת הרשת בקמפיין באמצעות פרסום "ברלזון רן לוי " הכולל פרסום ברדיו, עיתונות, ודיוור ישיר לכ – 100,000 בתי אב. עלות הקמפיין – 300,000 ₪.



הבעלים של הרשת רפי קטה מספר כי: " לפני החג יוצע בחנות מגוון רחב של מאות תחפושות מהספקים המובילים בשוק ובנוסף יימכרו אלפי אביזרים לתחפושות, לרבות איפור וצבעי שיער." עוד מוסיף קטה כי: "בנוסף להיצע הענק של תחפושות ואביזרים מתחייבים ב- RALF KATA למחיר הזול ביותר בשוק.



לדבריו: "כחנות בקונספט כלבו המציעה אופנה לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים, הכניסה לתחום התחפושות משלימה את תמהיל המוצרים ומחזקת את רעיון חווית הקניה והבילוי המשפחתית המשותף בחנויות הרשת."



הלהיטים המסתמנים של השנה הם תחפושות של הדמויות אקסמן, ספיידרמן השחור החדש, קפטן אמריקה, אלק, בוב ספוג, סמי הכבאי, דודידו, נסיכות דיסני בזהב, מולן, דמבו/פו/מלך האריות/במבי/טיגר, מיני מאוס חדשה בוורוד/דונלד דאק/דייזי דאק. ברביות – איילנד, פריטופיה, תותית/לבבות.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)