רשת אופנת men ml עולה בקמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף 2008-9

רשת ml men משיקה במהלך החודש הקרוב את קולקציית סתיו חורף 2009. לרגל ההשקה יוצאת הרשת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כ – 2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי.



קמפיין ml menבכיכובו של שחקן הכדורסל שארס יאסקבצ'יוס, כולל קטלוג שיופץ ל-100 אלף חברי המועדון, מודעות צבע במגאזינים ועיתונות יומית, קמפיין אינטרנט רחב, פוסטרים בסניפי הרשת ומסע יחסי ציבור רחב שיכלול אירועים ממוקדים למובילות דעה, פעילויות והשקות ללקוחות הרשת ועוד.



לדברי אבי מלכה, מבעלי רשתmen ml: "הקמפיין אשר תוכנן במיוחד להרגלי הצריכה של הגבר הישראלי, מהווה המשך ישיר לקו הפרסומי הכללי שלmen ml תוך כדי תמיכה מלאה בערכי המותג והאסטרטגיה הפרסומית שלה. כמו כן, הבחירה בשארס כפרזנטור נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג ובשל היותו מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה, ספורט, רלוונטיות ועולם התוכן של הגברים ".



עוד מוסר מלכה כי במהלך החורף הקרוב, תשיק הרשת מגוון רחב של אביזרי אופנה לגברים. במסגרת זו תצא ml men בקמפיינים ממוקדים לחשיפת הקו החדש.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)