רשת אופנת "קרייזי ליין" מעלה קמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון שקל



רשת אופנת הנשים "קרייזי ליין" עולה היום בקמפיין טלוויזיה חדש לקידום מבצע סוף העונה (1+1) בחנויות הרשת, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.



הקמפיין בנוי מתמונות סטילס מתוך קטלוג החורף של הרשת בכיכובה של הפרזנטורית אילנה שושן. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על חצי מליון שקלים והוא יהיה באוויר במשך שבוע שלם בערוצי הטלוויזיה המרכזיים: ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 הרוסי.




כמו כן, פותחת "קרייזי ליין" חמש חנויות חדשות בהשקעה כוללת של כ-2.3 מיליון ש"ח בקניון דימונה, קניון עזריאלי במודיעין, הקניון הגדול בפתח תקווה, מתחם החאן בראש פינה וחנות עודפים במתחם העודפים קניון כנען בכפר ירכא.



החנויות גדולות, משתרעות על שטחים הנעים בין 90 ל-150 מ"ר ומעוצבות על פי הקונספט העיצובי הקיים ברשת. ההשקעה בהקמת ופתיחת כל חנות עומדת כחצי מיליון שקל, למעט חנות העודפים בה הושקעו כ-300 אלף שקל.



לדברי ערן לוין, סמנכ"ל פיתוח עסקי: "קרייזי ליין ממשיכה להתרחב ולהתפתח בהתאם ליעדים שקבעה לעצמה. הרשת שמה לה למטרה להגיע לכל לקוחה פוטנציאלית ולהתמקם בכל נקודה אסטרטגית ברחבי הארץ, בעיקר בקניונים ומתחמי קניות".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)