רשת אופנת הנשים "הגרה" המונה 22 חנויות ברחבי הארץ, ומתמחה באופנת נשים, עולה לראשונה בתולדותיה בקמפיין פרסום טלוויזיוני.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה בן 6 שניות ויעסוק במכירות סוף העונה של הרשת, המציעה את כל מגוון הפריטים בקולקציית החורף במחירים של עד 189 ₪ ויעלה בערוץ 10. בנוסף יכלול הקמפיין מודעות פרסום במקומונים ובשבועונים ובנוסף ילווה בדיוור ישיר והודעות SMS לכ-10,000 חברות מועדון הרשת.
רשת "הגרה" השקיעה בקמפיין הפרסום כ-500,000 ₪.
מלכי יזדי, מנהל רשת "הגרה" מציין שהקמפיין החדש של הרשת מסמל עבורה תקופה חדשה, וכניסתה של הרשת להתמודדות מול רשתות האופנה הגדולות בתחום הפרסום".