רשת בורגראנץ' פתחה סניף בכפר המוסיקה קוקה קולה בניצנים בדגש על בילוי ואכילה משותפת

לאור ההצלחה בשנים קודמות חברה רשת בורגראנץ' בפעם השלישית ל" קוקה קולה" לארוע המרכזי של הקיץ בכפר המוסיקה.



הסניף של "בורגראנץ'" במתחם הכפר יציע מבחר מוצרים של הרשת תוך שימת דגש על ארוחות המיועדות לחבר'ה המקנים חווית בילוי של אכילה משותפת ומהנה. לפי בדיקה שערכה הרשת בשנים קודמות עלה כי המוצר הנמכר ביותר הינו "קומבינה אחד על אחד" המיועדת לזוגות.



לדברי חגית קמין סמנכ"ל השיווק ברשת בורגראנץ': "סניף הרשת שייפתח "בכפר המוסיקה קוקה קולה" יהיה מוקד לקהל הלקוחות שיגיע לאירוע. כמותג המזון המוביל לצעירים חרטנו על דגלנו ליצור מפגשים חווייתיים עם צעירים במקומות בהם הם נמצאים".



לדבריה : "המהלך הנוכחי ממשיך את האסטרטגיה של בורגראנץ' להוביל בחדשנות ומקוריות בתחום הצעירים ובני הנוער, תוך זיהוי הטרנדים האהובים ושילוב ביניהם על מנת לתת מענה לצרכי קהל היעד".

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)