רשת בורגרים עולה בקמפיין רחב

רשת
Burgerim (בורגרים), מקבוצת BBB, עולה בקמפיין רחב, שיערך במהלך כל חודש יוני , תחת הסלוגן 'בורגרים
– כל הזמנה חגיגה', בעלות של כ – 1.2 מיליון ₪.

הקמפיין
שעולה בשיתוף משרד הפרסום
The
box
, יכלול סרטוני חסויות
בערוצי הטלוויזיה: קשת 12, רשת 13, ופעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות
ובאתרים פופולריים, לצד פעילויות על רצפת המכירה בסניפי הרשת.

קמפיין "בורגרים- כל הזמנה
חגיגה" מאיר זרקור על שלל מארזי הרשת
המיועדים למשפחות, למקומות העבודה, למסיבות ואירועים, כמו גם את מגוון
הטעמים שמציעה בורגרים, וכמובן- את ערך הכשרות.

אהובה
תורג'מן,
מנכ"לית קבוצת BBB: "הקמפיין מנגיש לציבור הישראלי את הנוסחה הייחודית והמנצחת
של רשת בורגרים- מגוון טעמים עשיר, שפע מארזים צבעוניים ושמחים, והענקת
פתרון טעים, קל ומהיר. רשת בורגרים מתמחה בשירותי משלוחים מהירים, טעימים וחמים-
והדגש של הקמפיין על מארזי החגיגה, מציג את הפתרון לארוחה מעולה וטעימה לאירועים
קטנים וגדולים, פרטיים ומסחריים."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)