רשת האופנה "דיסקרט" תשקיע 2 מליון ₪ בקמפיין שיווק רחב היקף להשקת קולקציית חורף 2008 הכולל הפקת קטלוג ודיוור ישיר למאות אלפי בתי אב בישראל , שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, קד"מ, יחסי ציבור ועוד.
מהנהלת רשת "דיסקרט" נמסר כי: "רשת 'דיסקרט' –שמה לה לדגש ליצור קולקציה מגוונת ועדכנית שבה כל אישה תמצא את מבוקשה. בשנתיים הקרובות אנו מתעתדים לפתוח 15 סניפים נוספים."
"דיסקרט", החלה השנה במגמת הרחבת פעילות לכ- 400 נקודות מכירה, בנוסף הרשת פתחה השנה 9 סניפים הפזורים בערים המרכזיות ברחבי הארץ.