רשת האופנה RALF KATA מרחיבה את פעילותה: פתחה סניף המשתרע על 700 מ"ר במתחם העסקים מול קניון איילון בהשקעה של מיליון וחצי ₪. בנוסף, יוצאת החברה בקמפיין סתיו- חורף 2007 בהיקף השקעה של כמיליון ₪
הרשת שמנתה עד כה סניף במרכז יכין סנטר בפ"ת, מתעתדת לפתוח שני סניפים נוספים עד סוף שנת 2007.
לרגל הפתיחה יוצאת הרשת בקמפיין תחת הסיסמא "בימת האופנה של ישראל" באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" בהיקף השקעה של כמיליון ₪. הקמפיין שעולה בתחילת ספטמבר ויימשך כחודשיים, כולל שילוט חוצות, עיתונות, דיוור ישיר ורדיו.
רפי קטה, מבעלי החברה מסר כי: " גם בסניף החדש, כמו בסיסמת הקמפיין, בא לידי ביטוי המסר כי מדובר במתחם ענק המציע תחת קורת גג אחת פתרונות אופנה כוללים בתחומים שונים לכל בני המשפחה, מעין חנות כלבו הנותנת מענה אופנתי כולל במחירים נוחים."
עוד הוסיף קטה כי "מטרת הקמפיין הינה לשקף את אופי המותג – פתרונות הלבשה איכותיים מכף רגל ועד ראש לכל המשפחה, במחירים נוחים השווים לכל כיס ויחד עם זאת בגדים ואביזרים המשדרים אופנתיות ועדכניות".