רשת חנויות ZIP, אופנת נשים וגברים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו- חורף 2007/8. לרגל השקת הקולקציה יוצאת החברה בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "לין & לין". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על ארבעה מליון שקלים והוא כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה – עיתונות ארצית יומית ומוספי חג וסופשבוע, מגזינים, פעילות אינטרנט וקטלוג.
עלות הקמפיין: ארבעה מיליון ש"ח.
מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת תחת הסלוגןTAKE A LOOK , ויציג מראות שונים בהתאם לסגנונות חיים ולמצבי רוח משתנים. המודעות ייצאו לעיתונות בסדרות כאשר הן מציגות את הקולקציה המגוונת של הרשת והתאמתה לשלבים השונים במהלך העונה. הקמפיין עוצב באווירת הפקות האופנה במגזינים המובילים בחו"ל, ומככבים בו הדוגמנים הישראליים הבינלאומיים חוה מונד ואנחל בונני.
רשת אופנת ZIP, הוקמה בשנת 1995 ונמצאת בבעלות ובניהול משפחת אהרונסון. החברה מפעילה 45 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
משרד פרסום: לין & לין, ארט דירקטור: חן זיו, סופרווייזר: אורי לין, תקציבאית: רעות מושיוב, צלם: אוהד רומנו, סטיילינג: סיימון אלמלם.