רשת האופנה דפנה לוינסון HDL, משיקה את קמפיין חורף 2008-2009 בעלות של 150 אלף דולר

לרגל השקת קולקציית האופנה של חורף 2008/9 משיקה דפנה לוינסון את קטלוג המותג בקונספט חדשני ומוביל דרך. הקטלוג ערוך כמיני מגזין אופנה ולייפ סטייל המציג את הקולקציה ואת תפיסת עולמה של המעצבת ושל המותג.



את המגזין תוביל הדוגמנית הישראלית ג'ני צ'ארווני שתחליף את הילה נחשון לאחר שלוש עונות .


עבור הקמפיין תקבל 20,000$ לעונה.



צביקה לוינסון מנכ"ל ובעלים "אנו משקיעים מאמצים גדולים מדי עונה לשמירת הקשר עם הלקוחות שלנו.


מתוך מחקרים שערכנו , גילינו שהלקוחות מגיעות לחנויות לפחות פעם אחת מדי שבועיים על מנת להתעדכן בטרנדים האופנתיים החדשים. על מנת להקל עליהן, ריכזנו עבורן את כל מה שנכון לעונה הקרובה .



"חברת דפנה לוינסון תומכת בקהילה באופנים שונים ולכן חשבנו שיהיה נכון לתרום גם הפעם ובחרנו להעלות לסדר היום הציבורי את המודעות לסרטן השד וכל ההכנסות יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע", הוסיף לוינסון.



המגזין יימכר בחנויות הרשת ברחבי הארץ (20 חנויות) ובחנויות מדינה מילנו ושוקי זיקרי.



חברות המועדון המונה מעל ל – 100,000 לקוחות יקבלו הודעת מיסרון על השקתו של המגזין ויוזמנו לחנויות לקבלו או לרכשו בעלות של 5 ₪ כתרומה לעמותת אחת מתשע.



המגזין פונה לקהל הלקוחות הנאמן והרחב ומציג בפניהן את הפריטים הקלאסיים לצד טרנדים של עונת החורף, פתרונות אופנתיים ללבוש יומיומי ולערב. הפריטים מוצגים בהפקת אופנה מרהיבה וגם כקבוצות טרנדים.



הקטלוג משמש ככלי ללקוחה ומהווה מעיין סטייליסט אישי מודפס ומציג פן נוסף של החברה ותפיסת עולמה .



הקמפיין בשיתוף רשת מספרות שוקי זיקרי וחברת האיפור הבינלאומית מדינה מליאנו.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)