רשת האופנה זברה בקמפיין טלוויזיוני ראשון עם זרמון DDB בהיקף של מיליון דולר

רשת האופנה למשפחה, זברה עולה בימים אלה עם קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות לקראת החורף בהיקף השקעה של מיליון דולר. במסגרת הקמפיין מציגה הרשת את מחיריהם הזולים והאטרקטיביים ביחס לרשתות מתחרות תוך דגש על חוויית הקנייה בזברה ותחת הקונספט – "שלמו פחות תהנו יותר".


לאחרונה עזבה רשת זברה, ממובילת קטגוריית הדיסקאונט, את המשרד ענבר מרחב ניסן, ועברה לידיהם של משרד הפרסום זרמון DDB. זוהי הפעם הראשונה שרשת זברה עולה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני.


הקמפיין הנוכחי הוא במסגרת האסטרטגיה הפרסומית שמטרתה שינוי התפיסה ש "יקר = איכות" או "יקר = חווית קנייה ואושר". בפרסומת נראית משפחה שיוצאת מסניף זברה שמחה ומאושרת ובמקביל אליה משפחה עשירה וכבויה ברכב פאר – שלא מבינים את פשר השמחה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)