רשת הבוטיקים "BONITA" עולה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ-3 מיליון ₪

רשת הבוטיקים "בוניטה" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, המציג את



קולקציית הקיץ הצבעונית והחלומית , יעלה בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 (ערוץ המוסיקה) וערוץ 9 למשך חודש. קמפיין הטלוויזיה החדש של רשת הבוטיקים "בוניטה" מציג סיפור אהבה צבעוני ומחוייך, המתפתח על חופיה הקסומים של תאילנד ומציג קולקציית קיץ מרהיבה . סרט הפרסומת מציג את הדמות "בוניטה" המגולמת על ידי ימית סול המפציעה כקרן אור ממרומי המטוס שנוחת ביעד חופשה חלומי ופוגשת ספק נהג, ספק מאהב מסתורי. בין השניים נרקם סיפור אהבה מדהים המייצג את בוניטה –אהבת הקיץ.



פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלת רשת בוניטה : " בחרנו לעלות בפעם הראשונה בקמפיין טלוויזיה במטרה למצב את המותג בפסגת העיצוב הישראלי. ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים בבחירתה לככב כפרזנטורית המותג . הדמות "בוניטה" בסרטון המגולמת על ידי ימית סול , היא דמות בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי המייצגת את ערכי המותג בוניטה ,רעננות, צעירות, סקסיות וחדשנות, ופונה לקהל רחב של לקוחות,עם דגש על קהל צעיר יותר בעל מודעות אופנתית".



קמפיין הטלוויזיה של "BONITA" ממשיך את הקו הפרסומי של הרשת, ומהווה נדבך משמעותי בתוכנית האסטרטגית של המותג דבר הבא לידי ביטוי גם בפריסת מדיה על גבי שלטי חוצות, אתרי אינטרנט מובילים, מודעות בעיתונות , מגזינים וקטלוג.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)