רשת התכשיטים מגנוליה מדווחת על עלייה של כ- 50% במכירות תליוני ותכשיטי מגן דוד בשנה האחרונה

רשת התכשיטים מגנוליה מדווחת על עלייה של כ- 50% במכירות תכשיטי מגן דוד בשנה האחרונה. זאת הודות לחזרתו לאופנה של המגן דוד אשר הולך בדרכם של סמלי דת אחרים ומבסס את עצמו כפריט וסמל אופנתי לכל דבר. במהלך השבועות הקרובים, לקראת יום העצמאות ה- 57, צופים בהנהלת הרשת כי תורגש עליה משמעותית בביקושים ובמכירות של תכשיטי מגן דוד.


בנוסף, מציין רייזנברג כי קיים כיום טרנד עולמי ובו סמלי הדת מקבלים מעמד של פריט אופנה ומוצאים את עצמם גם על פריטי לבוש בנוסף לתכשיטים. " אין ספק כי מסרים דתיים תורמים למכירות", מסביר רייזנברג.



אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)