רשת נעלי SCOOP עולה בקמפיין לקולקציית 2011 בכיכובה של הפרזנטורית הדוגמנית והשחקנית בר פאלי אשר ממשיכה עם הרשת לעונה נוספת .
הקמפיין יעלה בימים אלו ברחבי הארץ באמצעות משרד הפרסום "אליקים הרמן ונהרדעא", בהשקעה כוללת של כ– 3 מיליון ₪ ויכלול קטלוג, מיתוג חנויות, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הארצית, הרוסית ובמגזיני נשים, פרסומות בטלויזיה, נקודות מכירה ודיוור ישיר.
הסלוגן שמוביל את הקמפיין: I love scoop
הקמפיין צולם באווירה תיאטרלית ובלתי שיגרתית כשדגמי הקולקציה נשזרו במחלפות ראשה של פאלי אלה-לה ליידי גאגא.
את הקמפיין מובילה ,זו העונה השנייה, השחקנית והדוגמנית בר פאלי אשר מתגוררת בשש השנים האחרונות בלוס אנג'לס וזוכה להצלחה רבה בעולם המשחק והדוגמנות. פאלי הופיעה בסדרות "איך פגשתי את אמא" ו "גרושה כמו חדשה" לצד קמפיינים והפקות אופנה בינלאומיים למגזינים נחשבים כמו ELLE ו GQ .
לדברי פרדי אינסאז בעלי רשת נעלי SCOOP : "רשת נעלי SCOOP היא בין חברות הנעליים המובילות בישראל, בחרנו להמשיך לעונה נוספת עם הפרזנטורית שלנו בר פאלי בעלת מראה בינלאומי, צעיר ורענן. פאלי מצליחה מאוד בחו"ל, מביאה איתה רוח צעירה בעלת תדמית זוהרת של בחורה מצליחנית נשית וסקסית, המתחברת לקהל היעד של הרשת ומשקפת את רוח המותג".